**NOTE** Registrations back to manual activation due to spam registrations. Accounts with zero posts after 6 months will be deleted!

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Verzoekjes

06-07-2014, 11:24 PM
RE: Verzoekjes
Emails via het forum versturen werkt niet (als het goed is) omdat sommige spambots deze optie gebruiken. Je kunt wel PM's versturen.

Verder kun je gewoon de foto's in de desbetreffende thread plaatsen, als deze nog niet geplaatst zijn.
Het makkelijkste is boven in de zoekbalk even de naam of een deel van de naam te zetten en da zie je de thread vanzelf verschijnen. Graag wel even checken of de foto's nog niet geplaatst zijn.
Bestaat er nog geen thread van deze persoon dan kun je gewoon een nieuwe thread maken Smile
Add Thank You REPLY
06-11-2014, 10:56 PM (This post was last modified: 06-11-2014 10:58 PM by luvpantyhose.)
Hey Gerlof, bedankt, ik heb je email ontvangen.
Foto's kun makkelijk uploaden. Zelf gebruik ik http://www.imagebam.com. Werkt prima.

Ik heb helaas geen site voor gedragen panties...zou wel nice zijn!!

Maar zie graag je foto's!
Add Thank You REPLY
06-13-2014, 04:33 PM (This post was last modified: 06-13-2014 04:45 PM by Gerlof.)
ok hoe krijg ik de foto's van imagebam hier op deze site, ik ben nieuw met dit soort dingen. graag hulp gr. Gerlof

he luvpantyhose, ten 1ste bedankt voor je foto's vind die van Sarah Shahi super lekker. en ik wou je vragen hoe je dus via imagebam foto's hier op deze site kunt krijgen ben nieuw hierin vandaar alvast bedankt. gr. Gerlof
Add Thank You REPLY
06-13-2014, 07:43 PM
- Bij select files, selecteer de fotos
- Als ze geen naakt bevatten dan kun je gewoon 'family safe content' selecteren (anders dus adult content)
- Bij thumbnails opties het beste 180-180 óf 250-250 (ik doe meestal 250)
- Dan "Upload now" klikken

Vervolgens upload hij de fotos (kan even duren) en springt dan naar een nieuwe pagina met de code.

- Bij "all at once" selecteer alle code die links staat ( Bij BB code) , control-c indrukken (of rechtermuis- kopieeren)
- Op het forum (in de juiste thread uiteraard) control-v (ofrechtermuis-plakken) en de code verschijnt.
- Vervolgens kun je eerst een voorbeeld bekijken "preview post" of direct posten.
Add Thank You REPLY

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 2 Guest(s)